Augusztusi szerzemények

by - csütörtök, szeptember 08, 2016

A nyár utolsó hónapja sem telhetett el vásárolgatás nélkül, de esküszöm, szeptemberben most már visszafogom magam - ennek hallatán a pénztárcám óriásit sóhajtott, azt gyanítom, megkönnyebbült. Pedig nem is akartam igazából semmit venni, legalábbis emlékeim szerint.



Ahogy látjátok az Essence szortiment kisöprése engem sem hagyott hidegen, és a legdurvább az, hogy amíg nem nézegettem ennyire tüzetesen az állványukat, nekem fel sem tűnt, hogy ilyen gyönyörű rúzsokat lehetett találni náluk. Be is spájzoltam, de sajnos azt a darabot, amire vágytam már sehol sem találtam meg. Félelmetesen gyorsan ki lett fosztva itt Szegeden az összes Rossmann és dm. Viszont ezeket a szépségeket még ki tudtam menteni és ennek nagyon de nagyon örültem.



Majd egy külön posztban fogom megmutatni a kedvenc árnyalataimat swatchokkal, hiszen nem csak ezeket a drágaságokat szeretem mostanában, voltak még nagyon jó beszerzéseim az elmúlt hónapokban. Hozzáteszem a 21-es Trés Chic árnyalat nem volt ugyan leakciózva, de képtelenség volt otthagyni.


De nem csak a rúzsokat szereztem be a drogéria körúton, hanem a szokásos fekete Essence szemceruzámat is, ő is egy őslakos nálam, nagyon szeretem. Aztán gondoltam egyet, és úgy döntöttem, hogy ideje új szemhéjtus ecsetet venni, hiszen a régi már több éves, úgyhogy amolyan miért ne alapon betettem a kosaramba egy új Essence tusecsetet is. De gyerekek... ez engem már első használatra úgy felidegesített! Nem elég, hogy le van rövidítve az előző szériához képest, de valamiért úgy gondolták jó ötlet lesz kicsit megvastagítani a fejét, biztos ami biztos. Ezúton üzenem: nem volt az. Adok még neki egy esélyt, majd ha elmúlik a mérgem, de azóta is a régi, jól bevált ecsetet használom inkább. 


Az augusztus sem telhetett el könyvvétel nélkül. Ezt a kötetet most a moly.hu-n vásároltam meg az egyik tagtól - zárójeles megjegyzés: nagyon ajánlom ezt a könyvvásárlási módot minden függőnek, mert itt megbízható emberektől tudod potom árakon beszerezni azokat a darabokat, amiket bár szeretnél elolvasni, de épp nincs 3-4 ezer magyar forintod az összes ilyen kötetre. Én egyre gyakrabban szerzem be innen  a könyveimet, és eddig még semmi problémám nem volt, mindenki kedves és precíz eladónak bizonyult. Nagyon sok jót olvastam egyébként J.R. Ward-ról és A Fekete Tőr Testvériség sorozatról is, úgyhogy bevallom, kíváncsi vagyok rá.
A két F&F gyertya természetesen a Tescobol van, sikítottak utánam, nem tehettem meg velük, hogy otthagyom őket. Azóta is a dohányzóasztalt (ezt miért hívják így?!)  díszítik, és az amúgy barna-bézs-krém színekben pompázó nappalinkat iszonyúan feldobják.
Természetesen a dm körből megint nem maradhatott ki a Balea két terméke sem, ez a vattacukor illatú tusfürdő egy álom, komolyan mondom, imádom. Viszont a dezodort nem valószínű, hogy újra fogom venni, sajnos nagyon gyorsan elillan az illata, és ez nálam egy dezodornál nem fér bele. Kár érte, pedig tetszett volna.



Végül de nem utolsósorban pedig a gyűrűkollekció és az új kedvenc órám. Az úgy volt, hogy nagyon régóta szerettem volna már egy ezüst (színű) órát, mivel mostanában inkább csak ezüstös kiegészítőket hordok, valamiért most erre álltam rá. Így mikor Aliexpressen megpillantottam ezt a szépséget, tudtam, hogy ő lesz az igazi. Így is lett, nagy kedvenccé vált, szinte csak ezt hordtam az elmúlt pár hétben. Ezek a gyönyörű gyűrűk pedig mindössze 400 Ft-ba kerültek az eBay-en és meg kell mondjam, egy pillanatig sem bánom, hogy megrendeltem őket. Nagyon jól kombinálhatóak, abszolút nem keltenek olcsó hatást és jól feldobják a szetteket. A linkeket pedig itt találjátok hozzájuk:

Gyűrűk - eBay
Óra - Aliexpress 

Ti miket rendeltetek/vettetek mostanában?

You May Also Like

0 megjegyzés