Júliusi szerzemények

by - csütörtök, augusztus 11, 2016

Eleinte azt hittem, hogy nem sok dolgot fogok mutatni júliusból, hiszen nem is vettem semmit. Azután rájöttem, hogy el vagyok tévedve, végül úgy kellett összevadásznom agyban, hogy mit is kell még megemlítenem, szóval vágjunk is bele!

Ahogy a képen is láthatjátok, én is beszereztem a Big Magic című sikerkönyvet Elizabeth Gilberttől, mivel olyan sok jót olvastam róla már sok helyen, hogy tudni akartam mi is ez a "nagy varázslat". Még nem kezdtem bele, de biztos, hogy írni fogok róla, hogy hogy tetszett, illetve mit gondolok róla. Valamint itt van Cassandra Clare tollából a Pokoli Szerkezetek sorozat első része, Az angyal is. Nagyon kíváncsi vagyok a Végzet Ereklyéi sorozatra is, de valahogy ez most jobban izgatta a fantáziámat, és hirtelen ötlettől vezérelve inkább őt rendeltem meg. Tervezek róla is bővebben írni, ha már túl leszek rajta. 


A Big Magic borítója egyébként hibátlan lett, gyönyörű élénkek a színek, már csak az felpezsdíti az embert, ha ránéz, és remélem ezt még csak fokozni fogja, miután beleolvastam. Sokat várok tőle, bevallom, úgyhogy remélem, hogy be fogja váltani a hozzá fűzött reményeimet. 


Megvettem még a Veet hideg-gyanta csíkjait is, ami azóta el is fogyott, tökéletesen hozta egyébként, amit elvártam tőle, és nem is volt különösebben kellemetlen a használata. Rajta pedig a kétszázötvenedik eBay-es órámat láthatjátok, ami szintén júliusban érkezett meg, bár azt hiszem még június végén rendeltem. Igazság szerint nem lett volna rá feltétlenül szükségem (ebben a színben ugyanis van már három hasonló órám), de sajnos ezeknek az olcsó szépségeknek ritkán tudok csak ellenállni. 



És a nyár legjobb döntése, a Zara Peach & Blooming Rose parfüm. Tudom, korábban az Armani Code-al kapcsolatban írtam, hogy nagyon szeretem így nyáron is, és mennyire rákattantam mostanában. Ez így is volt, viszont a 40 fokokban a mindennapos használat közben rájöttem, hogy mégis csak nehéz illat ez most, és kerestem valami igazi nyári, könnyed, de mégis különleges illatot. A Peach & Blooming Rose ezt tökéletesen hozza, imádom, egyszerűen számomra pontosan az a nyári parfüm, ami bár karakteres, de nem tolakodó és nehéz, hanem frissítő még a nagy melegben is. Nagyon jó az ár-érték aránya is, tényleg mindenképpen ajánlom, hogy csekkoljátok le a Zara parfümkínálatát (is), csodás darabokat lehet ott még ezen kívül is találni. 


Végül pedig még egy kis drogéria-kifosztás. Gyurinak elfogyott a tusfürdője, és mivel imádjuk mindketten a Baba illatait, így azok között válogatva akadt meg a szemem ezen a vadszeder és gyömbér illatú tusfürdőn. Fú, gyerekek. Ez valami isteni. Olyan lendülettel dobtam a kosárba az első szaglás után, hogy majdnem kiugrott belőle. Hibátlan illat lett. 
A Balea szintén csodás illatokat gyárt, ezen a nyáron is kitettek magukért, júliusban imádtam ezt a Mojito illatú tusit (persze, értem én, hogy lime és menta, de az a Mojito, nem?). Még mindig kapható, erősen ajánlom kipróbálásra.
Újra vettem a dm-es hajvitamint is, ami időközben elfogyott, de még nem kezdtem el szedni, kicsit pihenek a két doboz között, nem szeretném, hogy hozzászokjon a szervezetem. Plusz, beszereztem még az ebelin nedves törlőkendőjét is, mivel abból is kifogytam. 
A Lovely Extra Lasting Matte ajakrúzsát szintén az Inside-ban javasolták a lányok, és komolyan mondom ár-érték arányban verhetetlen a cucc! Félelmetes, hogy ennyi pénzért ilyen minőséget kapunk. Tényleg egészen tartós és nagyon szépen fed, én teljesen meg vagyok vele elégedve, nagyon jól sikerült kis termék. 
Végül, de nem utolsó sorban, mivel szintén elfogyott, újravettem az Essence Long Lasting szemceruzáját is, csak most barna színben, a feketém még bírja. Ezek nálam alapdarabok, folyton újraveszem őket, mert nekem nagyon beváltak. 
(Ja, a két toll pedig annak tudható be, hogy sajnos nagyon sok dolgot gyűjtök mániákusan, ezek közé tartoznak a tollak is, és sajnos a dm meg az írószerbolt egymás mellett van az Árkádban. )


Ti miket vettetek júliusban? Próbáltatok ezek közül valamit? Ha igen, hogy tetszett? 

You May Also Like

0 megjegyzés