5 dolog... TAG

by - vasárnap, augusztus 07, 2016

Ma nem bírtam magammal, mindenképpen hozni akartam egy bejegyzést, így nagy TAG-keresgélésbe kezdtem, ugyanis nagyon megjött a kedvem egy kis kérdezz-felelekhez. Tudjátok mennyire szeretem ezeket a bejegyzéseket, így ez biztosan nem meglepő, plusz, jelentem annyi különböző TAG-et találtam, hogy még sokáig fogom tudni töltögetni ezeket a gyöngyszemeket. Ha megtetszik ez a mai, vigyétek nyugodtan, és válaszoljátok meg ti is, esküszöm, nagyon jó időtöltés!



5 dolog, amire szükséged van minden nap 

  1. Kreatívkodás - hangozzon ez bármilyen bután is, tényleg nem telik el úgy nap, hogy ne végezzek valamilyen kreatív tevékenységet. Legyen szó az írásról, a bejegyzések befotózásáról, vagy csak az új trükkök tanulgatásáról a Photoshopban vagy az Illustratorban, vagy most újonnan a handlettering elsajátításáról, rajzolásról. Persze, nekem is vannak olyan napjaim, amikor semmihez sincs kedvem, de ez szerencsére nagyon ritka. 
  2. Olvasás - mióta olvasni tudok, azóta teszem is ezt folyamatosan és erről a szokásomról soha nem is akarok leszokni. Egyszerűen hiányzik, ha nem fogok a kezembe könyvet minden nap. 
  3. Víz - persze, megint tök evidens, hisz erre mindenkinek szüksége van, de én tényleg imádom a vizet, és igyekszem is minden nap meginni az ajánlott 3 litert. 
  4. Ölelés - bújós lány vagyok, elvárom, hogy ha Gyuri hazaér, akkor megszeretgessen, ha pedig épp otthon vagyok a családomnál, akkor vagy anya vagy apa nyakába mászok bele rendszeresen.
  5. Internet - a szomorú igazság. Sajnos mind mindannyian, én is rá vagyok függve a netre és bizony nem igazán tudom elképzelni egy napomat nélküle, hiszen ma már a mindennapi kommunikáció egyik alappillérévé vált. Nem szeretem, hogy így van, de ez sajnos tény. 
 


5 film, amit ajánlanál

  1. Szerelmünk lapjai - sokak által a mai napig a legszebb szerelmes filmként van definiálva, és igen, én is közéjük tartozom. Annyiszor láttam, hogy meg sem tudnám számolni és mégis minden alkalommal képes vagyok rajta sírni. Igazi, szenvedélyes és fájdalmasan gyönyörű. 
  2. Csillagok között - engem teljesen lenyűgözött, akárhányszor láttam, mindig felfedeztem benne valami újdonságot, amit addig nem vettem észre. Nolan egy zseni, valami olyan egyedit és lélegzetelállítót alkotott, amit igazán kár lenne kihagyni, ha még nem láttátok. 
  3. Jurassic World - én egy igazi 90's kid vagyok, számomra az első (és az összes többi) Jurassic Park olyan kultusz film, mint másnak mondjuk a Ponyvaregény. Madarat lehetett volna fogatni velem, amikor kiderült, hogy készül a folytatás, és mondhatom, a Jurassic World méltó utódja lett a nagy elődöknek. Kívülről fújom, imádom.
  4. Zootropolis - komolyan az egyik legjobb mese, amit valaha is láttam! Annyira szórakoztató, a legapróbb részletekig kidolgozott, izgalmas, egyszerűen elképesztő... Ha nem szeretitek a meséket (hogymi??!), ezt akkor is muszáj megnézni. Tényleg.  
  5. Napsütötte Toszkána (& Csokoládé) - azért kell ezt a két filmet megemlítenem, ráadásul egy közös pontban, mert ezek számomra a tipikus léleksimogató, "feelgood" filmek. Amiknek a nézése közben nem gondolkozol, csak szabadjára engeded az érzéseidet, csodálod az elképesztő képi világot, a tájat, az ételeket, az embereket, és azután éjszaka arról álmodozol, hogy te is ott élsz, abban a városkában, velük. Mert ott jó lenni, mert ott az élet meseszép, mert elmerülhetsz a bűnös élvezetekben és mert ebbe már csak belegondolni is borzasztó jó érzés. Az pedig már csak hab a tortán, hogy mindkét filmnek megvan a maga tanulsága, és nagyon fontos kérdéseket boncolgatnak. 

5 materializált kívánság/ajándék Karácsonyra
(bár a Karácsony azért még odébb van)


  1. Márkás óra - bár rengeteg karórát sikerült felhalmoznom az évek alatt, bevallom, egyetlen igazi, értékes darab sincs közöttük, mindet internetről rendeltem, potom pénzekért. Én ezt egyáltalán nem szégyellem, mindig volt fontosabb, amire éppen aktuális szükségem volt, de most már nagyon vágyom egy eredeti, márkás darabra, mert hát szép-szép a Geneva, de azért csak nem az igazi. 
  2. Harry Potter Park belépő - nem volt kikötve, hogy nem szabad elrugaszkodni a valóságtól, azt hiszem. Komolyan mondom a fél karomat adnám azért, ha valaki most rögtön megdobna két belépőjeggyel, a repülőjegyekkel na meg némi költőpénzzel. Nem is, tudjátok mit? Legyen mindkét karom. Zokszó nélkül. 
  3. Új fényképezőgép - imádom a Canonomat, de bevallom, kezdem kissé elavultnak érezni. Ha lenne most lehetőségem, biztosan lecserélném őt, de még nem tudom pontosan melyik modellre fáj a fogam. 
  4. Mosogatógép - óó kéérlek, kéérlek, sírva könyörgöm, valaki mentsen meg ettől a pokoli tevékenységtől és vegyen nekem egyet! 
  5. Tombow filcek - mivel most egy ideje már a handlettering csodálatos világában élek, és bármit megadnék azért, ha már a kisujjamban lenne a dolog, csak egy valami dobhatna fel még inkább: ha ezekkel a filcekkel dolgozhatnék. Csoda az összes! 

5 hely, ahová szeretnél eljutni 


  1. Toszkána - Olaszországban már jártam egyszer, viszont teljesen más részein. Toszkána Észak-Olaszoszágban helyezkedik el, és bármit megadnék, hogy egyszer Montepulcianoban sétálgathassak a kis utcácskákban. Olaszország a szívem romantikus kis csücskének közepe, a csodálatos tájak, isteni ételek és borok fellegvára. Imádom az olaszok vérmérsékletét, a laza és gondtalan életstílust, ahogyan léteznek, gyakorlatilag mindent. 
  2. Amerika - rengeteg kultúrát csodálok és követek figyelemmel, az amerikai is egy ezek közül. Természetesen oda is nagyon szeretnék eljutni, felfedezni magamnak a juharsziruppal végigöntött palacsintatornyokat, a Szabadság Szobrot, a nagyvárosi életérzést, és mindent, amit az ország nyújtani tud. 
  3. Görögország - avagy a kultúra bölcsője. Imádnám végigjárni az antik romokat, gyönyörködni a csodás tájban, és élvezni azt a szabadságot, ami minden egyes Görög szigeteken készített képről árad. 
  4. Anglia - ki sem maradhatna J. K. Rowling szülőhazája, szeretett Harrym otthona. Angliát is egy egészen különleges helyen őrzöm a szívemben, talán legrégebb óta ide vágyom, és tudom, imádnám az egész miliőt, a romantikáját és a báját, amivel a filmekben is mindig magával ragad. 
  5. Párizs - a francia nyelv sosem vonzott különösebben és maga az ország sem, de úgy érzem egyszer legalább el KELL jutnom Párizsba, és le kell pislognom az Eiffel-torony tetejéről. Gyuri már járt itt, meg is ígértettem vele, hogy elvisz majd engem is. 


5 melléknév, ami rám jellemző

  1. Kitartó - ha valamit a fejembe veszek és elhatározok, az Isten se tántoríthat el tőle, igazság szerint akkor sem, ha nem valami okos dolog, netán egyenesen hülyeség. A céljaimért szinte bármire képes vagyok, és ezt értsétek jól. 
  2. Makacs - na igen, az eltántoríthatatlanságról szólva... borzasztó keményfejű tudok lenni, és mindig ragaszkodom a saját igazamhoz meg ahhoz, amit én kigondoltam. 
  3. Érzékeny - bár lehet, hogy nem tűnök annak, igazi romantikus kis lelkem van és nagyon érzékeny lány vagyok. Könnyen sírva fakadok, patakokat tudok zokogni egy-egy meghatóbb videón vagy könyvön. 
  4. Őszinte - amit sokan bunkóságként értékelnek, pedig sosem az akarok lenni, csak én nem igazán szépítek, mindig mindent kimondok úgy, ahogy azt gondolom. Nem hazudok sem magamnak, sem senkinek a környezetemben, és másoktól is "csak" ezt várom el. 
  5. Kíváncsi - ebben a tekintetben amúgy borzasztó vagyok, engem minden érdekel. Imádok új dolgokat tanulni, új dolgokról hallani, és mindenre rácsodálkozni, ami újdonság. 


5 dolog, amit az embereknek mondanék az életről 


  1. Tisztelt, becsüld és szeresd magad! - figyelem, kliséhalmaz következik, pedig higgyetek nekem, amilyen elcsépelt szövegek ezek, épp annyira igazak is. A környezetemben nagyon sokan szenvednek attól, hogy sokkal kevesebbre értékelik magukat, mint kellene és belemennek  méltatlan helyzetekbe, arra méltatlan emberekkel. Nem szabad. Tudd, hogy mennyit érsz, és ehhez mérten becsüld magad annyira, hogy ha nem épít, nem tesz boldoggá és nem ad hozzá az életedhez az a szituáció, amiben benne vagy, akkor nemes egyszerűséggel, hagyd a picsába. Már bocsánat. Ehhez túl rövid az élet. 
  2. Mindig maradj pozitív! - persze, tudom, nagyon könnyű ezt mondani, de ha sikerül elsajátítani valahogy egy  alapvetően pozitív életszemléletet, az élet egyszerűen teszi a dolgát, és pozitív dolgok kezdenek történni velünk. Míg, ha ez a hozzáállás negatív, természetesen a mechanizmus akkor is működik. Én nagyon hiszek az Univerzum és a pozitív gondolatok erejében (igen, jól gondolod, sokszor olvastam a Titkot), és határozottan tudom állítani: ezek nem feltevések és elméletek, hanem puszta tények. A világ így működik, ha hiszel benne, ha nem. Szóval figyelj a gondolataidra. 
  3. Legyél nyitott, legyél bátor! - ha valamit meg akarsz tenni, tedd. Ne agyald túl az életedet és ne akarj mindig mindenkinek megfelelni. Csak és kizárólag arra figyelj, ami neked jó, és ha nagyon vágysz valamire, ne azért ne lépj a dolog felé, mert a szüleid vagy a barátaid szerint nem jó ötlet, vagy mert szerintük eleve kudarcra van ítélve. Használd az eszed persze, mérlegelj, de ha az ösztöneid azt súgják jó lesz, vágj bele! 
  4. Ne bánj meg semmit! - nincs értelme. Ha megtetted, és akkor aktuálisan jól esett, akkor ennyi és nem szabad rossz szájízzel visszagondolni rá. Rosszul sült el? Tanultál belőle. Lecke volt és nem kudarc, így fogd fel. Kellett ahhoz, hogy az legyél, aki most vagy. 
  5. Élvezd ki az életed, ÉLJ, ne csak létezz! - minden nap törekedj arra, hogy a lehető legteljesebben tudd megélni az életedet, hisz annyira rövid. (Persze ha neadjisten' a semmittevés esik aznap legjobban, hát dőlj hátra és csináld a semmit!) Töltődj fel a kedvenc hobbijaiddal, legyél rengeteget a szeretteiddel, nevesd magad félholtra a barátaiddal, szánj időt magadra, olvass könyveket, tanulj, fejlődj, érd el a céljaid! Hozd ki az életedből és saját magadból is a maximumot, mert tudod, mindig van feljebb! 

Ahogy már írtam fent is, ha tetszett a TAG, vigyétek csak nyugodtan, én nagyon élveztem, és szerintem abszolút kreatív és nem szokványos kérdéseket tartalmaz. Remélem ezáltal is kicsit jobban megismertetek, ha kérdés van, írjátok meg nyugodtan! :) 

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon szuper TAG lett, én élveztem olvasni! :D Szerintem valamikor majd ki is töltöm, természetesen ha oda jutok, azért megjelölöm majd a forrást. :) Különben a Tombow filceket nem kellett volna felírnod a listádra, vagy legalábbis nekem nem kellett volna rákeresnem, mert most égető vágyat érzek arra, hogy minden árnyalatból beszerezzek egy dual brush pent. Neeeee :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Forrásmegjelölés nélkül is nyugodtan viheted, hisz én sem jelöltem meg a forrást, mert azt, hogy eredetileg honnan/kitől indult sajnos a fene sem tudja. :/
      Én is nagyon szerettem töltögetni, némelyik kérdésen jó sokat kellett agyalnom és ezt nagyon szeretem. :) Jaaaj, a Tombow-t ne is mondd, most kuporgatom a pénzem egy csomagra. :D

      Törlés