My Scheming Blackhead Removal Activated Carbon Mask Set - Teszt

by - vasárnap, július 31, 2016


Még amikor megvettem, írtam is, hogy feltétlenül szeretnék róla tesztet mutatni nektek, mert annyira vártam, hogy majd most csodát látunk. Hát, csodát nem láttunk ugyan, de haladjunk szépen sorjában. Nem kellett túl sokat várni  a csomagra, én eBay-ről rendeltem, de felteszem Aliexpress-en is ugyanúgy megtalálható, szóval szinte mindegy honnan rendelitek, ha kedvet kaptok hozzá, de arra figyeljetek, hogy top-rated seller legyen, biztos ami biztos. Én innen rendeltem az enyémet.  




Ahogy látjátok egy szép kis rózsaszín-fekete csomagolású termékről van szó, tipikus koreai design. A műanyag, amiben a kencék lapulnak sajnos szintén olcsó, vékony kis vacak, az valahogy nem nyűgözött le. Három kis tubus található benne, mégpedig azért, mert első lépésként egy meleg törölközővel vagy gőzöléssel ki kell tágítanunk a pórusainkat, majd az első számú kis zselét bele kell masszírozni a bőrbe, oda, ahová a masszát fel akarjuk kenni. Ez elvileg még inkább felpuhítja az arcunkat, hogy könnyebben beleüljön a maszk a pórusokba. A következő lépés pedig magának a maszknak a felvitele. Ez egy nagyon ragacsos és szottyos cucc, nehéz vele dolgozni, de meglepően jó illata van, szóval a csúnya kinézet mellé legalább nem elviselhetetlenül büdös a dolog. Ide be is szúrok két képet, hogy lássátok mennyire csinos voltam vele. Ezt követően pedig, amint leszedtük a maszkot, a harmadik tubus következik, ezzel kell a bőrt lekezelni, ha esetleg nagyon megnyúzta volna az arcunkat a maszk. 




Nem tudok arra pontos időt mondani, hogy meddig kell ezt fent hagyni, attól függ, hogy mennyire vastag vagy vékony rétegben viszitek fel. Én meglehetősen vastag réteget kentem fel, biztos ami biztos alapon, és kb. 45 percig hagytam fent. Addigra teljesen megszáradt. Fontos, hogy akkor jó, amikor már abszolút nincs vizenyős érzete, hanem csontszáraz és már húzza picit az arcbőrt, ha megpróbáltok bármilyen érzelmet kifejezni az arcotokkal. Na akkor lehet leszedni, alulról felfelé húzva, hogy szépen kijöjjenek a mitesszerek. Igen, ez volt az elmélet. A gyakorlat nálam azonban ennél a pontnál egészen másképp festett, ugyanis szinte semmi sem maradt a maszkon. Jó, ez azért túlzás, szedett ki valamennyit, de én arra a fantasztikus, hűha, és csodálatos élményre vágytam, amiket ebben és ebben a videóban láthatunk. Ehhez képest nézegettem kicsit a darabokat, amiket lehúztam, és nem igazán tudtam eldönteni, hogy engem vertek át nagyon, vagy csak ennyire nem tágulnak ki megfelelően a pórusaim, hogy nem jön ki belőlük szinte semmi. (Azzal nem álltattam magam, hogy ne lennének mitesszereim.) Előre is bocsi, tudom, undi, és a minőség sem a legjobb,  de hirtelenjében, telefonnal készültek a képek.

  

Szóval nálam ez lett az eredmény, ennek ellenére nem akarok róla lebeszélni senkit, biztosan van akinek beválik, mint ahogy rengeteg youtuber és blogger be is számolt már erről, ám valamiért az én pórusaim vagy a bőröm nem megfelelőek ehhez, vagy nem is tudom. Biztosan el fogom használni a maradékot, hiszen utána kifejezetten puha lesz az ember bőre, szóval biztosan van jótékony hatása... csak hát közel sem annyi, vagy olyan, amire számítottam.

Ti próbáltátok már? Mik voltak a tapasztalatok? 


You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia!
    Nekem örökös problémám az arcbőröm, így már egy ideje szemezek ezzel az arcmaszkkal, de akkor úgy látom közel sem olyan lehengerlő a hatása. Köszi, hogy letesztelted, nagyon hasznos volt!
    A cserében pedig benne vagyok, természetesen. Nagyon tetszik a blog, csak így tovább! :)
    Üdv: Ginny, a GinnEase írója

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Sajnos nálam nem vált be, de tényleg azt hiszem, hogy ez is arcbőrfüggő, sokaknál tényleg csodát tett. :)
      Köszönöm szépen, írok máris hozzád is! :)

      Törlés