Júniusi szerzemények

by - péntek, július 15, 2016

A hónap közepén járunk és nekem tegnap esett le, hogy még nem hoztam a júniusi szerzeményeket, úgyhogy gyorsan pótolom is ezt a hiányosságomat, és megmutatom miket szereztem be a múlt hónapban.


Nnnna, kezdem is akkor a ruhafronttal, ugyanis két csinos darabot is sikerült találnom a New Yorkerben, az indigókékbe annyira beleszerettem, hogy barátnőm lagziján a mentazöld, hosszú koszorúslányruhát ez a darab váltotta fel, és ebben már egészen minimálisan akartam csak hiperventillálni a negyven fokban. Mindkét ruha hosszabb fazonú, valahogy most virágkorát éli ez a hossz, ugyanis nem combközépig érnek, hanem egy picit a térd alatt végződnek. A szürke egyszerű kis mászkálós darab, de nagyon megfogott a mintája, úgyhogy nem volt kérdés, hogy hazajön velem. Már egy sikeres állásinterjúra is elkísért, szerintem működik.



Természetesen az eBayt és az AliExpresst sem sikerült elkerülnöm (na nem mintha komolyan próbálkoztam volna vele). Nagy szükségem volt egy jó highlighter/kontúr kombóra, és ezt a NYX Wonder Stick egy az egyben hozza is, rengeteg helyen olvastam/láttam, hogy mennyire jó kis termék, úgyhogy eldöntöttem, hogy én is beszerzem. Viszont semmi időm nem lett volna bemenni Csabára a Müllerbe, úgyhogy egyszerűen megrendeltem eBayről, és egy hét elteltével már itt is volt. Kifogytam a kedvenc Missha BB krémemből is, így abból is berendeltem most, és barátnőm javaslatára az Etude House Oh M'Eye Line folyékony szemhéjtusát is megvettem. Ezekhez pedig ajándékba érkezett az Egg Pore Nose Pack, ami, ha jól értelmezem olyan tapasz, ami a mitesszereket hivatott eltávolítani (még nem mertem hozzányúlni) illetve az Etude House ajaktintája, Fresh Cherry színben. Erre is kíváncsi vagyok, de szintén nem mertem még kipróbálni. :D 



Blogger körökben kezd elterjedni az Inside csoport híre a Facebookon, hiszen 1500 lány alkotja, köztük sok blogger és vlogger, és immár évek óta jómagam is. A csoport nem volt mindig ilyen aktív, de az utóbbi fél évben nagyon fellendült és rengeteg jó teméktippet kaptam már a lányoktól, a dm Frangipani & Perle illatú samponja is egy volt ezek közül. Szóval ezt mindenképpen be akartam szerezni, de ha már ott voltam, megvettem két arcpakolást is, ha már lúd, legyen kövér alapon. A tusecset kakukktojás a képen, hiszen még az is eBayes szerzemény, de totál no name. Emellett nagyon régóta szerettem volna már egy igazán jó sminkszivacsot, ezt az UMA Beauty Sponge személyében meg is találtam. Tökéletes, tényleg. 



Végül, de nem utolsó sorban az ékszer szekció. Szintén AliExpressen néztem ki ezt a két irtó cuki órát, de mivel nem tudtam közöttük választani, így végül mindkettőt bepakoltam a kosaramba. A gyűrűk és a karkötő az I am-ből van, ezeket még az esküvői szettemhez vettem és nagyon szeretem mindkettőt. Egyszerűek ugyan, de éppen ezért elegánsak, legalábbis szerintem.






A június kicsit megszaladt vásárlás terén, a pénztárcámmal mostanában nem is vagyunk túl jó viszonyban, mindennek nagyon örültem, de azt hiszem, egy ideig most megleszek.

Ti miket vettetek júniusban?

You May Also Like

0 megjegyzés