{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - HA EZUTÁN CSAK 5 BLOGOT OLVASHATNÉK

by - szombat, május 07, 2016

Ettől a hónaptól kezdve én is becsatlakozom a VKP-hoz, és így két hetente a Szilvi által megadott témákról fogok elmélkedni. Nagyon tetszik ez a kezdeményezés, hiszen eleve bírom a TAG-eket és a kihívásokat - az egy másik kérdés, hogy eddig sajnos egyiket sem tudtam tisztességesen végigcsinálni, amibe belevágtam, khm - anno általánosban is imádtam a faggató füzeteket töltögetni.












Azt kell mondjam, hogy egy kifejezetten nehéz témába sikerült belefutnom így elsőre, mert én nem csak írni szeretek, de gondolom sok bloggerhez hasonlóan másokat olvasgatni is, így nagyon el kellett gondolkoznom ezen a kérdésen. Hosszas elmélkedés nyomán született meg tehát a poszt, és sajnálom, hogy nem 10 vagy akár 15 blogot kellett összegyűjteni, sokkal könnyebb dolgom lett volna ugyanis. 

Szóóóval, ha ezután csak 5 blogot olvashatnék, biztosan ők lennének azok:
  • Betűleves - Bár Fanni már lassan egy éve eltűnt a blogoszférából és valószínűleg a magánéletére koncentrál gőzerővel, nagyon szerencsésnek mondhatjuk magunkat, hogy a Betűlevest azért örökül hagyta nekünk. Ha még nem hallottatok ezelőtt a Betűlevesről, akkor nagyon sürgősen kattintsatok a linkre, ugyanis ez tényleg az első betűtől az utolsóig pozitív, vidám, inspiráló és csodálatos kis hely. Végre megmutatja az edzés és a diéta azon oldalát, ami nem a testünk kizsigereléséről és tönkre tételéről szól, hanem egy olyan egészséges életmód kialakításáról, ami nem csak, hogy élhető és tartható, de kifejezetten élvezetes  is. Itt aztán annyi clean és egészséges receptet találtok, hogy csak győzzétek kapkodni a fejeteket, és mellé ott vannak még a lelkesítő és iszonyatosan szórakoztató bejegyzések is, amiket Fanni mindenféle változatos témákról megfogalmazott. Ha mást nem is, de ezt az életigenlést elsajátítjátok, ami átjárja az egész blogot, úgy gondolom már megérte rákattintani. 
  • Citromhab - Évi már egy jó ideje inkább vloggerként, mint bloggerként tevékenykedik, de azt hiszem, hogy ettől függetlenül még igenis helye van ezen a listán. Számomra ő az egyik leghitelesebb magyar beauty vlogger, hiszen nem affektál, nem szállt el a saját sikereitől az évek során és nem játssza meg magát. Ugyanolyan természetes és közvetlen, mint a legelső videóiban volt, ráadásul számomra nagyon szimpatikus az a mód, ahogyan ő saját magához viszonyul. Elfogadja azt, hogy olyan, amilyen, és igenis szereti önmagát - erről nők tömegei vehetnének ám példát. Sok terméket vettem már az ajánlása alapján és nekem nagyon tetszik az is, hogy egy kicsit belepillanthatok a németországi életébe, és ezáltal kicsit jobban megismerhetek egy másik életmódot, egy másik kultúrát.
  • Eat Clean Train Dirty - Nem azért, de mennyire rohadt szép már Liliana blogja??? Mivel totál vizuális típus vagyok, engem az ezekhez hasonló gyönyörű képekkel meg lehet venni kilóra, most is ez történt. Liliana viszont nem csak a vizuális orgazmussal bűvöli el az embert, de a csodás recepteket is nagyon ajánlom figyelmetekbe, ugyanis azokból sincs itt hiány, ráadásul fantasztikus képekkel vannak illusztrálva. Méltatlanul kevesen ismerik, ennek a lánynak szerintem az élmezőnyben lenne a helye.
  • High Heels and Cakes - Dóri számomra a visszafogottságával és finomságával viszi a prímet, túlságosan szerény lány ahhoz képest, hogy milyen csodákat tud alkotni. Olyan süteményeket süt, amiket még a profi cukrászok is megirigyelhetnek, ráadásul gyönyörű - és egyre szebb - fotókat készít. Olyan kellemes hangulat fog el mindig, amikor nála járok, nem is tudom megfogalmazni ezt, egyszerűen csak szeretek ott lenni. 
  • Otthonka - Ééés számomra a legtündéribb és legjóságosabb, amolyan tündérkeresztanyás vlogger, Otthonka. Ő is már két éve átköltözött a YouTube-ra, előtte azonban sokáig szintén bloggerként tevékenykedett. A videóiról egy dolgot biztosan állíthatok: ha megnézem őket, egyszerűen kisüt a nap. Ennek a nőnek egyszerűen olyan pozitív kisugárzása van, hogy Disney mesébe illően táncolni és énekelni támad kedvem tőle. Már csak ezért is megéri őt nézni, szívből ajánlom, tényleg. 
Hangsúlyozom, nagyon nehéz volt öt leányzót kiválasztani, de addig agyaltam míg végül csak megszületett a lista. Direkt nem számoztam meg őket, nem sorrendet akartam felállítani, hisz ezeket a blogokat egyformán szeretem és látogatom is, úgyhogy semmi rangsor, csak így, ahogy eszembe jutottak. Javaslom, ti is csekkoljátok le őket, ha még nem ismertétek, nem fogjátok megbánni! ;)

You May Also Like

0 megjegyzés