PIXIBOX-L'OCCITANE KÜLÖNKIADÁS

by - hétfő, május 02, 2016

Bizony, Ő is megérkezett hozzám pár hete, de sajnos csak most jutottam el odáig, hogy megmutassam én is a csodás Pixi különkiadást, amiben a L'occitane termékeit ismerhettük meg közelebbről. Bevallom, én még sosem használtam semmit a márkától, és nem titok, hogy a borsos árak tartottak vissza tőle. Viszont most győzött a kíváncsiság, hogy én is megismerjem a L'occitane termékek titkait, miért éltetik őket ennyire.

Egy kis háttérsztori...
A L'occitane-t 1976-ban indította útjára Olivier Baussant, aki első lépésként rozmaring esszenciát kezdett árulni a Provance-i piacon. Azóta is szigorúan a természetesség áll a márka imázsának középpontjában, nagy hangsúlyt fektetnek a hagyományok ápolására. Mára világszerte több, mint 2000 üzlettel rendelkeznek és elsősorban arcápolási-, testápolási- és illattermékeket állítanak elő és értékesítenek. Rengeteg növényi és organikus összetevő található meg a termékekben, ezek nagy általánosságban drága és exkluzív anyagok, emiatt az áruk is kifejezetten magas. 



Gyönyörű, egyedi design-t kapott a doboz, amit biztosan láttatok már máshol is, de engem még mindig elbűvöl, úgyhogy el sem pakoltam szem elől, ott pompázik az asztalomon, egyszerűen jó ránézni. 


Egy kedves kis üdvözlőkártya fogadott, amikor lekaptam róla a tetőt, illetve volt benne egy kis füzet is, amiben közelebbről megismerhetjük a L'occitane-t és a termékeket. Valamint a dobozka tartalmazott még egy 3000 Ft kedvezményre jogosító kupont is, amit 9000 Ft feletti vásárlás esetén válthatok be a L'occitane üzletekben. 



És ím, a termékek. Azt rögtön látjátok szerintem ti is, hogy egy eredeti méretű terméket sem tartalmazott a doboz, utazó méretű, illetve deluxe mini verziók kerültek csak bele. De akkor nézzük szépen sorban...

Mandula tusfürdőolaj (75 ml, utazó méretű termék)
Ezt a csodát már próbáltam, és azt kell mondjam, telitalálat. Valami istentelenül jó illata van, fürdés után bizony jól meg is lettem dicsérve, életem párja is nagyon kellemesnek találta ezt az átható mandula illatot. Vízzel érintkezve egyébként az olajos állag átalakul habbá, és kellemesen el tudjuk oszlatni a bőrünkön. Csak ajánlani tudom!

Aromakológia helyreállító sampon (75 ml, utazó méretű termék)
Bevallom, a hajam jelenleg elég ramaty állapotban van, emiatt egyelőre nem is próbáltam ezt a sampont, a következő, esedékes vágás után szeretném ezt is, illetve a kondicionálót is letesztelni, hogy mire képesek együtt. A már töredezett, sérült hajvégekre jelenleg feleslegesnek látom elhasználni, hiszen azokkal már úgysem tudnának mit kezdeni. Egyébként a sampon szilikonmentes és öt esszenciális olajat tartalmaz (ilang-ilang, édes narancs, levendula, geránium, angelika). 

Aromakológia helyreállító kondicionáló (50 ml, deluxe mini) 
A kondicionálóban is megtalálható az imént felsorolt öt olaj, így a samponnal együtt remélem már elegendőek lesznek ahhoz, hogy újra formába jöjjön a hajam.

Shea vajas kézkrém (10 ml, deluxe mini)
A L'occitane zászlós hajójaként is emlegetik, hiszen az egyik legnépszerűbb termékükről van szó. 20% shea vajat tartalmaz, valamint méz- és mandulakivonatot is. Még nem kezdtem meg, de amint erre sor kerül, a tesztes bejegyzésben őt is ki fogom vesézni. 

Shea vajas ultra rich ajakbalzsam (2 g, utazó méretű termék)
Amíg ki nem bontottam, reménykedtem, hogy talán egy teljes méretű termék is került a dobozba, ám csalódnom kellett, a jóból ebben az esetben is keveset adtak. Mindenesetre eddig pozitív tapasztalataim vannak vele kapcsolatban, bár elismerem, azért nem kiemelkedően pozitívak. Kellemesen hidratál, és sokáig az ajkaimon marad, bár felkenni viszonylag nehéz egy átlagos ajakápolóhoz képest, mert kifejezetten kemény az állaga. Viszont ennél többet nem tudok róla mondani, igazság szerint elég hétköznapi, semmi különös. Egy jó ajakápoló, de talán láttunk már nála jobbat is. 

Pivoine Sublime bőrtökéletesítő arckrém (8 ml, deluxe mini)
Fő összetevője a természetes növényi cukrokban gazdag peóniakivonat. 24 órás hidratálást és bőrtökéletesítést ígér a termék, és bár még csak nem rég óta használom, azt kell mondjam, nem üres ígéretek ezek. Nagyon kellemes állaga és illata van, ráadásul iszonyúan hamar beszívódik és abszolút nem érzem zsírosnak, nem nehezíti el az arcbőrömet. A termékcsaládnak van még széruma, arcpermete valamint CC kréme is, amik ugyanezt a csodás kivonatot tartalmazzák. Nagyon felkeltették az érdeklődésemet, azt hiszem a tusfürdőolajon kívül ezekre a termékekre is beruháznék alkalomadtán. 

Verbena levélszappan (25 g, deluxe mini)
Verbénaleveleket tartalmazó radírozószappan. Ezt sem bontottam még ki, szintén tervezek írni róla a tesztes bejegyzésben. 


Összességében tehát ez volt a dobozka tartalma, és bevallom, most már csaknem teljesen értem, hogy mi ez a nagy felhajtás a márka körül és mi ez a nagy rajongás a termékek iránt. Ami jó, az jó, és a L'occitane termékei határozottan ebbe a kategóriába tartoznak! 


Ti is megvettétek a dobozt? Nektek hogy tetszett?


(A képek minőségéért óriási bocsánatkéréssel tartozom, de a fényképezőgépem átmenetileg le volt robbanva, viszont mindenképpen be akartam fotózni nektek a dobozkát, amint megérkezett.)

You May Also Like

0 megjegyzés