Ismerj meg jobban - TAG

by - péntek, május 20, 2016


Pillecukor Szilvi blogján találkoztam ezzel a taggal, és  az rögtön világos volt, hogy én ezt ki akarom tölteni, szóval álljék itt egy kis kérdezz-felelek, mert szeretem. 


1. Ki után kaptad a neved? 
Állítólag a terhesség során végig Anitának készültem, de közbeszólt egy szappanopera, amiben szerepelt egy Kitti nevű lány. Végül is, azt hiszem utána lettem elnevezve. 

2. Mikor sírtál utoljára? 
A kérdés jó, a választ nem tudom. Mostanában ritkán sírok, pedig amúgy síró-pityogó, két lábon járó érzelgősség vagyok és gyakorlatilag bármilyen kedves, cuki, megható dolgon tudok bőgni. Meg akkor ha ideges vagyok. Meg ha szomorú. 

3. Vannak gyerekeid? 
Csak kölcsönbe, két gyönyörű keresztgyerkőc. Azt hiszem évekig kielégítik majd ezt a szükségletemet. :D 

4. Gyakran vagy szarkasztikus? 
Igen. És gyakran vagyok ironikus is.

5. Bungee jumping? 
BIZTOS, HOGY NEM. Kiabálok, igen, mivel a magasság és én nem vagyunk jó viszonyban egymással. Nincs tériszonyom, szimplán csak félek, mert onnan marha nagyot lehet ám esni, szóval kösz nem. 

6. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál magaddal? 
Miután rájönnék, hogy amúgy csak resting bitch face szindrómám van, és nem akarok megölni senkit, na meg nem is vagyok olyan barátságtalan, mint amilyennek kinézek, valószínűleg igen. Bár jó ideje igyekszem tudatosan odafigyelni a mimikámra és gyakrabban mosolyogni, ezzel jelezve, hogy "jó fej vagyok, ne félj tőlem". 

7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed? 
Nem eszem gabonapelyhet.  

8. Mi az első dolog, amit megnézel/ami feltűnik másokon?
Nem tudom, igazság szerint mindig másra figyelek fel, szóval nem tudok nagy általánosságban válaszolni erre.

9. Milyen színű a szemed?
Kék.

10. Ijesztő filmek, vagy happy end?
Ez is, az is. Alapvetően ragaszkodom egyébként a happy endhez, én gyakorlatilag fel vagyok háborodva, ha egy film nem ér jó véget. Ez alól kevés film képez kivételt, bár azért vannak. De félni is nagyon szeretek, szóval nekem mindkettő jöhet. 

11. Kedvenc illatok?
Régen meg voltam veszve a nagyon édes, nagyon gejl illatokért, azután történt valami és egyszer csak istentelenül elkezdtek zavarni, bárhol is éreztem meg őket. Ezután jött a szerelembe esésem Thierry Mugler utánozhatatlan Alienjével és Giorgio Armani Armani Code-jával, amiből gondolom már lehet következtetni, hogy az orientális, fás-virágos illatok azok, amik jó ideje közel állnak a szívemhez (orromhoz). Minél melegebb, különlegesebb, mégis nyersebb és karcosabb egy illat, annál jobban szeretem. De csak egy ideig, mert azután meg imádom, ahogy szépen megszelídül a bőrömön és felveszi azt az édeskés illatot, amit egy idő után rajtam minden parfüm fel szokott. Úgyhogy Mugler for president, én azt mondom!

12. Nyár vagy tél?
Ősz. :) 

13. Számítógép vagy televízió?
Egyértelműen a laptopom, bár én azért a tévével sem ápolok rossz viszonyt és nem hirdetem fennen, hogy nem nézem, mert bizony szoktam. De azért leggyakrabban mégiscsak háttérzaj, mert megnyugtat egyszerűen ha megy, ha egyedül vagyok itthon, ha nem. A tévé zaja az kell.

14. Mi volt a legtávolabbi hely, ahová eljutottál? 
Azt hiszem Olaszország, annál messzebb sajnos még nem jártam, pedig nagyon-nagyon szeretnék még rengeteg helyre eljutni... 

15. Van-e valamilyen különleges képességed? 
Boszorkány vagyok. Hiszitek vagy sem, nagyon jók a megérzéseim, eléggé spirituális beállítottságú vagyok és nagyon érdekelnek a misztikus dolgok. Azért jósolni még nem állok neki, de néha tényleg ijesztő. 

16. Hol születtél?
Békéscsabán.

17. Milyen hobbijaid vannak?
Hű, hát imádok olvasni, amióta csak megtanultam, illetve nagyon szeretek filmeket nézni, kis koromban rengeteg régi klasszikust láttam kerianyum jóvoltából (ő elhivatottan vett videokazettára minden filmet, ami csak ment a tévében), szóval az is nagy szenvedély maradt. De szeretek sorozatokat nézni, nagyon érdekel a fotózás, imádok főzni, sminkelni és rajzolni, nyelveket tanulni és persze írni is. Asszem ennyi.

18. Van háziállatod?
Mióta Mackó meghalt, azóta nem volt és úgy tippelem jó ideig nem is lesz még. Ő olyan közel állt a szívemhez, hogy még így lassan 4 év után is megvisel, hogy elment, együtt nőttünk fel és nem volt nála okosabb és szebb kutyus a világon. ❤

19.  Kedvenc filmek?
Rengeteg van. Nem vicc, biztosan nem tudnék egyet kiválasztani, nagyon szeretem a filmeket. 

20. Van testvéred?
Egy bátyám, akit - bár tűz és víz vagyunk - nagyon imádok. 

21. Mi leszel, ha nagy leszel? ;)
Figyu, ez pár havonta, de legalábbis évente változik, szóval majd ha biztos leszek benne, szólok. :D 

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia! Most tévedtem először az oldaladra és meg kell, hogy mondjam nagyon tetszik a dizájn is és a stílusod is. Én is régóta tervezem megírni ezt a bejegyzést, és a "mi leszel ha nagy leszel" kérdésre nekem nem havonta hanem napszakonként változik a válasz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Csenge! :)
      Nagyon örülök, hogy itt vagy, és annak is, hogy tetszik amit látsz! Átkukkantottam hozzád, fel is iratkoztam, úgyhogy várom a bejegyzést! ;)

      Törlés