KIKO SZERZEMÉNYEK

by - szerda, április 20, 2016

Még februárban, amikor a KIKO nagy leértékelést tartott, úgy gondoltam, hogy nekem is érdemes lenne megismerkednem a márkával. Ez olyan jól sikerült, hogy kicsit túlléptem a képzeletbeli értékhatáron, amennyiért vásárolni akartam, és végül mélyen elszégyelltem magam, amiért az amúgy is üres pénztárcámból költöm a pénzt. Örömmel jelentem azonban, hogy a bűntudat abban a szent pillanatban szertefoszlott, amint a kezemben fogtam a csomagot. Hát még amikor kibontottam...


Ilyen kis csinosságok lapultak ugyanis benne. Ahogy láthatjátok a választásom végül két rúzsra, egy szempillaspirálra, egy zselés szemhéjtusra valamint egy szemöldökformázó szettre esett. Nagy örömmel bontogattam ki őket, és bár azóta kissé vegyes érzelmeim vannak a márkával kapcsolatban, de abban a percben még minden nagyon tetszett és borzasztó lelkes voltam.



A szempillaspirál a Luminous Lashes névre hallgat, egyszer próbáltam csak, hiszen még az előző nagy kedvencet, a Maybelline-t fogyasztom, de lassan rá kerül mostmár a sor. Tervezem majd veletek is megosztani a tapasztalatokat, mindenesetre elsőre nem bűvölt el maradéktalanul. Sajnos mostanában nagyon melléfogtam a spirálokkal, és mindig rá kell jöjjek, hogy a jól bevált Maybelline Colossal' Volume Express - Smoky Eyes az egyetlen, amivel nem tudok mellélőni. Legutóbb egy AVON spirál végezte a kukában, mert olyan szinten ragasztotta össze a pilláimat, hogy az volt a napi program, hogy leszedegessem róluk a felesleges festéket. Nem volt túl kellemes. 


És akkor a Lasting Gel Eyeliner. Itt is spoilerezni fogok, az a kis 'lasting' szócska a nevében így első blikkre kissé méltatlanul került oda, ugyanis fele olyan tartós sincs, mint a kedvenc Manhattan zselés tusom, így emiatt is kissé szomorkás vagyok. Viszont erről is készülök teszttel, úgyhogy többet egyelőre nem mondanék róla, majd akkor kifejtem a véleményemet bővebben is. 



Az Eyebrow Expert Styling Kit az első a csomagból, amivel viszont maximálisan meg voltam és vagyok elégedve. Amióta megvan, csak ezért nyúlok minden reggel, bár bevallom, a két púder számomra túl világos. Na de a wax... na az gyerekek, egy csoda. Gyönyörűen lehet vele dolgozni és éppen annyira barna, amennyire szerettem volna, hogy az legyen. Fogy is rendesen, úgyhogy kétségbeesetten gondolkodom az utódján, mert sajnos a KIKO-nál van egy minimális összeg, ami alatt nem lehet vásárolni, szóval magában nem rendelhető,  és mint olvashattátok, annyira nem voltam elragadtatva a többi terméktől, hogy a közeljövőben ismét összerakjak náluk egy kis csomagot.


Végül a két rúzs. A Crystal Sheer Lipstick 404-es és a Luscious Cream Lipstick 511-es árnyalatát választottam ki. Igazság szerint még nem igazán használtam őket, egy-két próbafelkenésen vagyok csak túl. A színük szépséges, ahogyan a csomagolásuk is, de bővebben ezekről is majd a tesztben.

Szóval, ahogyan az eddigi próbák és a gyakrabban használt termékek bizonyítottak, bevallom, én meg nem mondanám, hogy a KIKO egy profi olasz sminkmárka, sőt. Abszolút hétköznapinak érzem, talán egy gyengébb drogériás márkához tudnám hasonlítani első blikkre. Természetesen még próbálgatom őket, és hozom majd a képeket is hamarosan arról, hogy hogyan teljesítettek, de... nekem egyelőre kicsit csalódás. Amit nagyon sajnálok, mert tényleg sokat vártam tőle - talán éppen ez volt a baj - és reméltem, hogy új szerelmet avatok. Egyelőre ez még várat magára.


Nektek mi a véleményetek a KIKO-ról? Ti szeretitek? 

You May Also Like

0 megjegyzés