NOTD - JANE EYRE

by - vasárnap, október 12, 2014

Az úgy történt, hogy az A-England Jane Eyre fantázianevű csodája már legalább fél éve ücsörgött békésen a szekrényben, mire sikerült ráeszmélni, hogy "Jé, nekem ilyenem is van!". Fogalmam sincs hogyan tudtam ilyen módon elfeledkezni róla, főleg, hogy amikor megvettem hatalmas várakozásaim voltak vele kapcsolatban, de addig-addig kenegettem a többi színt, amit előtte szereztem be, hogy végül feledésbe merült. Most azonban előkaptam, és sűrű bocsánatkérések közepette kentem fel. Azután meg lestem, mint Rozi a moziban, hogy bakker, ez meg mi? Így jár az, aki nem olvas teszteket vásárlás előtt...


A Jane Eyre kétségtelenül gyönyörű. Üvegben, és körmön egyaránt. Mindössze az az egyetlen, aprócska probléma vele kapcsolatban, hogy marhára senki meg nem mondaná, hogy az a szín, amit az üvegben látunk, és az, ami a körmünkön díszeleg, egy és ugyanaz. Felismerhetetlenné válik ugyanis felkenés után, mutatom is, hogy miért:



Gyönyörű, igaz? Csakhogy: FEKETE. És ez most nem a fényképező hibája volt, szabad szemmel is alig kaphatóak el benne az apró rózsaszín és bordó szemcsécskék. Leginkább, ahogyan a képeken is láthatjátok, napfényben mutatja meg magát. Egyébként bent a szobában, vagy bármely helységben, ami nem úszik fényárban, egy sima, egyszerű fekete lakknak látszik. Félreértés ne essék, nem vártam én végeláthatatlan rózsaszín csillámlást, azért is vettem meg, mert egy izgalmas sötét lakkra számítottam, de nem gondoltam volna, hogy ennyit változik felkenés után. Ettől eltekintve így is nagyon szerettem, és tartom, hogy az A-England nagyon tud valamit, csak első látásra picikét csalódtam benne.



Nektek hogy tetszik? 

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Hááááát... sok helyen olvastam már, hogy ez a kollekció így nagyon nem jött össze, és úgy nézem valóban. Üvegben mind olyan szép, ez az egyik kedvencem, de felkenve... sosem lakkozok feketével, ennyi pénzt meg sajnálnék kiadni egy lakkra, ami néhanap ha jó kedve van, akkor egy kicsit lila. Sajnálom, hogy csalódtál benne, de fel lehet majd dobni nyomdázással pölö és akkor mindjárt mást mutat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként az első sokk után megkerestem a kollekció többi darabját, és azok közül egyik sem ennyire más felkenve, mint az üvegében. Szóval azt hiszem beleválasztottam. Én mondjuk imádom a feketét, gyakran is lakkozok vele, szóval nem volt nagy a megrázkódtatás... csak hát na, üvegben nem ezt ígérte. Igen, többféle díszítéssel fel lehet dobni, szóval azért nem teszem messzire. :)

      Törlés