SMINK 02 - NEW YEAR'S EVE

by - szerda, február 12, 2014

Sokáig filóztam rajta, hogy megéri-e megmutatni a szilveszteri sminkemet, mivel utólag szinte sosem vagyok megelégedve az eredménnyel, bármennyire is tetsszen amikor elkészül. De azután úgy döntöttem üsse kavics, főleg ha már úgyis körbefotóztam - ahogy általában minden mást is. Szóval valahogy így festettem szilveszter éjjelén, remélem elnyeri a tetszéseteket. Ha pedig valamiben találtok kivetnivalót, nagyon szívesen várok tanácsokat vagy javaslatokat! :) 




Mi a véleményetek? :) 

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. hjaj ez nagyon szép lett! :) visszafogott de mégis vonzza a tekintetet

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon jó! ^_^ Mondjuk én van, hogy hétköznap is összedobok hasonlót, mert az árnyalgatással való pepecselés megnyugtat, még akkor is, ha aztán rohanni kell, mert elment az idő :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha :D Ez élőben egyébként sötétebb volt, de én is gyakran teszek fel hasonlót hétköznap is. Ha már megvan ez a rengeteg pipere, nehogy már ne legyenek kihasználva! :D

      Törlés