HEARTS OF THE MONTH - JANUÁR

by - péntek, február 07, 2014

Ismét itt, a januári szívecskékkel. Rohanásban vagyok éppen, de azért gyorsan összeszedtem azokat a képeket, amik a leginkább jellemezték ezt a hónapot. :) 

food 
már régóta gondolkozom azon, hogy beruházok egy kenyérsütőgépbe, mivel a kenyeret túlságosan is szeretem ahhoz, hogy teljesen kiiktassam az életemből, viszont a bolti "teljes kiőrlésű" vagy "rozskenyerekben" egyáltalán nem bízom, iszonyúan ritka az a pékáru, ami tényleg azt tartalmazza, ami rá van írva - ezzel megnyugtatnám a lelkemet, hogy nem csak egészségeset, de egyben diétásat is eszem  

drink
minden ami krémes, jöhet(ne) 

girl
bizony, Bee is szerepelt már itt, de tagadhatatlan, hogy a január minden szempontból az ő hónapja volt... 2013 végén kijött az új album, nulla promóval, de csúcseladásokkal és bizony engem rendesen betalált - a legerősebb lemeze lett, minden sallangtól mentes, odamondós, őszinte, és iszonyatosan szexi - ez a nő tényleg FLAWLESS! 

boy
és ha már Bee-nél tartunk, a múlt hónap szinte másról sem szólt, mint hogy a családi fotóikon olvadoztam, és eközben még jobban megkedveltem Jay-t, aki példás férj és családapa is egyben 

outfit
ez így egy az egyben hibátlan 

shoes
a converse régóta a szívem csücske, olyannyira, hogy jelenleg több szín beszerzésén is gondolkozom - ezek közül egy a fenti bordó, ami rögtön a szívem közepébe talált

makeup
Linda és a hibátlan sminkjeinek egyike ismét a blogon - elképesztően gyönyörű (na ilyenkor fáj a szívem, hogy én ilyeneket nem tudok... :D )
többet itt találtok tőle

nails
egyszerű, semmi csicsa, most pont ez kell 

fun
legalább tízszer végignéztem már az összes részt oda-vissza, és mégsem tudom soha megunni a Jóbarátokat :)
 januárban sűrűn elkaptam a tévében, és olyan jól esett megint kicsit nosztalgiázni (a poénokon pedig századjára is ugyanolyan betegre tudom magamat röhögni) 

cute
igen, tudom, mindig kutyák, de egyszerűen megzabálom ezt a kis majmot, legszívesebben szétnyunyorgatnám :D

creative
olyan szinten beleszerettem ezekbe a mintákba, hogy mostmár komoly terveim vannak vele... :) 

motivation 
pont így akarok kinézni, hogy ezt a nadrágot végre magamra húzhassam! :D 

Bejöttek a januári képek?  Mit gondoltok róluk? :) 

You May Also Like

0 megjegyzés