OKTÓBERI SZÉPSÉGBOXOM

by - szerda, november 27, 2013

Ezzel is adós voltam, úgyhogy összeszedtem magam, és meghoztam az októberi Szépségboxomat. Most nem fogok belemenni az árakba - ugyanis sajnos több olyan termék is volt a dobozkában, amiét nem találtam meg -, de maradjunk annyiban, hogy ezt a boxot is bőven megérte megvenni. Pont egy újabb vírussal küzdött a szervezetem azon a héten, amikor meghozták, szóval a képeket lázasan, és ágyban kuporogva készítettem, ezért kérlek nézzétek el a minőséget. 

Érkezéskor.

Itt pedig az Eveline mangós testvajával, ami ajándékként járt hozzá. Meg kell jegyezzem, az illata egyszerűen ZS-E-N-I-Á-L-I-S! A bőröm extra hálás érte, nagyon gyorsan beszívódik és pihepuha leszek tőle, mint a babák popója. Imádom, na. 

A többi szépség pedig szépen, sorjában:
Colgate Plax Ice szájvíz - ezt még nem volt alkalmam kipróbálni, és amint látjátok mini-verzió járt belőle. Én egyelőre a Listerine-re esküszöm, de lehet, hogy tud meglepetést okozni. 
GreenLand Fruit Emotions tusfürdő - én a kókusz-mandarinos verziót kaptam meg. Kellemes illata van a tubusban, de fürdéskor egyáltalán nem érvényesül, mintha bele sem került volna a vízbe, pedig nem spóroltam ám vele. Szóval nem vagyok tőle elájulva, de biztosan el fog fogyni. 
Forest Bianka jázmin illatú zsebkendő - minipakk, ofkorz. Biztos velem van a baj (pedig nem, mert az Alienből simán kiérzem a jázmint) de ennek a zsepinek nemhogy jázmin, de semmilyen illata nincs. Mindenesetre puha, jó minőségű, nem panaszkodom. 
Ahava Purifying Mud Mask - egyelőre semmiféle tapasztalatunk nincs egymással, jelenleg ugyanis annyi krémem van, hogy ennek még nem jutott hely a pofimon. Amint sorra kerül, beszámolok róla! 
Himalaya Daily Face Wash - ugyanaz a kategória, mint az előző... de ő is sorra fog kerülni, az biztos. Dehát, mivel Himalaya, nem lehet rossz.
Essence Too Nail Whitening Pen & Too Nail Care Pen - eddig egyszer sikerült kipróbálni, számottevő változást nem láttam, no de nem is vártam csodát. Majd még kísérletezek velük - úgy sejtem kiderült, hogy idáig semmi hasonlót nem használtam.
Artdeco Anti-Aging BB Cream - első használatra szerelem. Gyönyörűen fed, az árnyalat is tökéletes, és ráadásul nem szárítja ki a bőrömet, pedig mostanság az legenyhébb fuvallattól is hámlásnak indul a fejem. Telitalálat. :)  
Shakira - Elixir parfümminta - a Katy Perry-féle borzadálynál nagyságrendekkel jobb, de ez sem az igazi. Megszagolgattam, kerülgettük egymást, azután nagy sóhajjal, legyintve továbbálltunk. Tehát nem jött be, na. 
Konjac Mélytisztító Szivacs - ez tööök jóó. Imádom, radírozáshoz már csak ezt használom. Eddig még nem hallottam hasonlóról, de örülök, hogy most kipróbálhattam. 

Örültem a dobozkámnak, de tényleg, viszont megint nem egészen azt kaptam, aminek ujjongva tudtam volna örülni. Így azt hiszem a Szépségboxom és én most érzékeny búcsút veszünk egymástól, mert bár minőségi és korrekt szolgáltatás, ennyi pénzért talán picit exkluzívabb márkákat is el tudnék viselni. Viszont abszolút ajánlom, mivel sok-sok tartalom van benne minden hónapban, és ooolyan izgalmas várni rá. :) 

You May Also Like

0 megjegyzés