30 NAPOS HARRY POTTER KIHÍVÁS - 3. NAP

by - kedd, november 26, 2013

Borzasztóan nulla időm van bármire is, nem is magyarázkodok, higgyétek el, engem idegesít ez az állapot leginkább. De a kihívás nem szakadhat meg, és nem is fog, jöjjön a harmadik kérdés.

3. nap – Ki a kedvenc karaktered? 

Harry. Nyilván rengeteg karaktert szeretek rajta kívül, de ha egyet kell kiemelni, akkor nálam biztosan a Kis Túlélőé az első hely. Harry-ben sokszor kicsikét magamat látom... iszonyatosan vágyik a szeretetre, feltétel nélkül szereti a barátait, és azokat, akik közel állnak hozzá, néha bizonytalan, vagy éppen szétszórt, sokszor támadnak kétségei, de a számára fontos ügyek mellett rendíthetetlenül kiáll. Mind a hét könyvben annyira szerethető, annyira emberi, annyira könnyű vele azonosulni, annyira könnyű vele együtt érezni. Számomra Harry már szinte egy barát, egy olyan figura, aki életem utóbbi 11 évét masszívan végigkísérte, és akinek a "jelenléte" sok nehéz időszakon segített át. Ő az én hősöm, történjék bármi, és én minden hibájával együtt imádom ezt a kis borzas hajú, ragyogó zöld szemű pasit. :) 



Potter-fanok, nektek ki a kedvencetek? :)

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Piton.... Húú olyan helyes.. ;)
    Vik

    VálaszTörlés
  2. Teljesen egyetértek Veled, Harry számomra is olyan, mint egy gyerekkori barát, szó szerint együtt nőttünk fel :) A története megtanított arra, hogy el kell tudni viselni a támadásokat, sértéseket is, mert egyszer majd jóra fordul minden :)

    Kicsit morbid, de én Voldemort karakterét is érdekesnek találom. Persze végig Harrynek szurkoltam, de valamilyen szinten Voldemort is olyan, mint ő: egy árva fiú, aki sokra vitte, csak sajnos rossz értelemben. Mellékszereplők közül pedig nekem McGalagony professzor a kedvencem, mert szigorú, de azért mégis van humora :D

    VálaszTörlés