HEARTS OF THE MONTH - AUGUST ... AND A COME BACK

by - péntek, szeptember 06, 2013

Igen, új ruhába öltöztettem a blogot, bejegyzésre azonban már nem futotta. Most viszont túl vagyok egy körömlakkozáson - higgyétek el, ez nagy szó - és úgy éreztem elég volt a hallgatásból. Még javában zajlik a gyógyulási folyamat és akkor még finoman fogalmaztam. Habár, szerintem ha egy év múlva ilyenkor kérdez majd erről valaki, akkor is azt fogom mondani, hogy még mindig érzékeny téma ("szóval kitépem a szívedet, ha még egyszer erről beszélsz, kérdezel, vagy csak utalsz rá, mert ez meg az enyémet nyirbálja") de az élet kérlelhetetlenül megy tovább. 
A nyár hivatalosan is véget ért, most már nekem is elkezdődik a gyakorlati hely keresés, szerencsére egyre több ajánlat kerül fel a Karrier Iroda oldalára, így van miből válogatni. Habár szeptember végéig próbálom húzni a dolgot, mert lesz majd egy családi/céges nyaralás, és anyuék feltétlenül számítanak a megjelenésemre. Addig is itthon ülök, telnek a napok a fejem fölött, ahogy az egész nyáron történt. Szánalmas, tudom. De gyakran még az is nehézséget okozott, hogy egyáltalán kikeljek az ágyból és átvegyem a pizsamámat.
Időközben túl vagyok az üzleti nyelvvizsgán is, szeptember 20.-án lesz eredmény, de érzéseim szerint nem kellene, hogy kellemetlen meglepetés érjen. Ezzel szerintem a végére is értem az elmúlt hetek eseményeinek.
Az alkoholgőzös szombat (és néha péntek, szerda, vasárnap, mikor melyik) estékről pedig csak annyit, hogy kellemesen csalódtam több emberben is a környezetemben, sokkal több támogatást és szeretet kapok most minden felől, mint amire valaha is számítottam. 
Sokat tanultam az emberi kapcsolatokról ezen a nyáron, ha másra nem is, erre mindenképpen jó volt. Tudom ki az, aki mindig mellettem van, hogy kinek vagyok valójában fontos, és hogy néha valóban onnan érkezik a segítség és a támogatás, ahonnan a legkevésbé várod. Borzasztóan nagy igazság, hogy mindig közel kell tartanunk magunkhoz a szeretteinket, mert jöhet egy pont, amikor óriási szükségünk lesz rájuk, de ha addig elhanyagoltuk őket, nem biztos, hogy ott lesznek, hogy a vállukra vegyenek minket és a problémáinkat. Nélkülük biztosan nem tudtam volna végigcsinálni ezeket a heteket ép elmével, szóval egyszerűen csak hálás vagyok. :)


Na de érkezzenek akkor az augusztusi képek, ha már a júliust olyan csúfosan elhanyagoltam. 

food
 a nyár slágere volt nálam a friss paradicsomos, olívaolajos, fokhagymás, bazsalikomos spagetti.
rengetegszer készítettem, újabban egy kis erős paprikával, hogy kellemesen csípős legyen. awww, imádom.

drink
a nyári esték emlékére álljék itt a fehér bor tisztelgésül :)

girl
Emma nem csak csodálatos színésznő, de remek ember is és igazi gyönyörű nővé érett az évek során.
nagyon szeretem a kifinomultságát, és az eleganciát, ami árad belőle, holott alig idősebb nálam...
na igen, ezek szerint méltóságteljesen is fel lehet nőni, nem igaz Miley?

boy
hát Ian Bohen... *sóhaj*
annnnnyira jól néz ki a Teen Wolf harmadik évadában, hogy nem győztem nyálat csorgatni részről-részre.
kész vagyok. 

outfit
csak így, egyszerűen :) 


shoes
jaj, nem tehetek róla, de szerelmes vagyok a sarukba. 


makeup
annyira macska, hogy szavak sincsenek rá
imádom

nails
mostanság többnyire az egyszerűség dominál nálam, körömben is


fun
nem lehet megunni, az SATC az egyik legjobb nőcis sorozat, ami valaha készült, a valaha volt legjobb karakterekkel, és hát Samantha Jones a legjobbak legjobbja :) 

cute
tudooom, mindig kutyák, de hát imádnivalóak, nem? *.* 

creative
ha elég bátor lennék ehhez... awwww

motivation 
még a sorozatokból is lehet tanulni, ha figyelünk

Bocsánat az elmaradásért, tényleg. Továbbra sem ígérek semmit, de biztosan jelentkezem majd, ahogy a hangulatom engedi. 



You May Also Like

3 megjegyzés

  1. Örülök, hogy visszatértél :)

    VálaszTörlés
  2. Többször is bekukkantottam hozzád az elmúlt hetekben, és nagyon örülök én is az új bejegyzésnek! :)

    VálaszTörlés
  3. De édesek vagytok lányok, nagyon köszönöm. :) Én pedig nektek örülök! :))

    VálaszTörlés