MY LOVE

by - hétfő, június 10, 2013

"Néha az őrületbe kergetjük egymást. Néha a legnagyobb áldás vagy, néha a legnagyobb teher. Néha rosszat szólsz és én mérgesen elfordulok az ágyban, magamra húzom a takarót és várok. Igazából már nem is vagyok mérges, csak az ölelésedre várok. Nem tudok rád haragudni sokáig. Amellett, hogy mennyire szeretlek, minden más eltörpül. Néha megkötöznélek, hogy otthon maradj, te pedig leragasztanád a szám, hogy ne hisztizzek tovább. Néha látni sem akarsz, néha hozzád sem akarok szólni. Néha érzem, ahogy elvékonyodnak az idegeim, ahogy rajtuk táncolsz...

...de mást is érzek. Érzem, hogy szeretsz és soha egyetlen percre sem állsz le, akkor is törődsz velem, ha haragszol rám. Te mindig törődsz velem és én akkor vagyok a legboldogabb, ha veled törődhetek. Nem csak kiabálunk egymással és csapkodjuk az ajtókat, hanem szeretjük is egymást. Sőt, őrült dolgokat is csinálunk. Néha egész nap csak nevetünk és néha olyan dolgokat teszel meg értem, amikre annyit mondasz: "Na jó, ezt nehogy postold Facebook-on! Ez maradjon a mi titkunk." Ezekért a titkokért szeretlek a legjobban!"

Polgár Tündi, annyira nagyon a szívemből, és a kapcsolatomról szóltál. Most ez melengeti a lelkecskémet. Imádom.

You May Also Like

0 megjegyzés