HEARTS OF THE MONTH - MÁJUS

by - szerda, június 05, 2013

Igen, megint túl vagyunk egy hónapon, és igen, én megint elfelejtettem még májusban megírni ezt a posztot. Viszont, had osszam meg a világgal (tehát veletek), hogy SIKERÜLT A PSZ! Vagyis: a vizsgaidőszak innentől kezdve pite lesz, vagyis teljesítettem a GTK legnehezebb kurzusát! Jézusom, annyira boldog vagyok, még most sem tudatosult egészen... Amikor megláttam az ETR-ben az üdvözítő kettest, konkrétan beszélni is elfelejtettem, utána meg bőgtem egyet. Ennek köszönhetően most lelkesen válogattam össze az e havi (hátőő, múlt havi) szívecskéimet.


food 
nagyon erősen próbálom visszafogni a nyáltermelésemet... te jó ég, na ez már csokitorta! 

drink
az elmúlt hónap támogatója a Segafredo 

girl
a karrierje kezdete óta imádom ezt a nőt, és bár még nagyon kicsi voltam, de már akkor láttam, hogy mennyire tehetséges, és egyedi.
jöhet bármi, őt semmi nem tudja végleg padlóra küldeni, és most, hogy ismét kezdi összekapni magát, megint egyre büszkébb és büszkébb vagyok rá :)

boy
more like: THE MAN. Tom Hardy sokkal nagyobb figyelmet érdemelne annál, mint amit kap.
nem csak iszonyatosan tehetséges, meleg szívű és közvetlen ember, de eszméletlen pasi is egyben. szeretem, na.

outfit
nagyon-nagyon tetszik ez a blézer, gyönyörű színe van

shoes
ne kérdezd, csak tetszik

makeup
nagy szemhéjtus-fan vagyok, ha buliba készülök, szinte mindig kihúzom vele a szemem, anélkül nem érzem teljesnek a sminket - a tusvonal pedig itt is maradéktalanul működik 

nails
nagyon megy most nálam a rózsaszín

fun
a Wayans-tesók újabb mesterműve, kívülről tudom, imádom :D
a buta filmek császára

cute
visszavágyom az óvodába, de tényleg - akkor még olyan egyszerűen működött minden, csak megfogta egy fiú a kezünket, és mi voltunk a legboldogabb kislányok a földkerekségen

creative
ótejóég o.O

motivation
legyen szó az élet bármely területéről! 


You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Gratula a vizsgádhoz! A rózsaszín köröm és a rózsaszín blézer nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, életemben nem örültem még kettesnek ennyire! :D Aww, én is teljesen rózsaszín lázban égek most, imádom.

      Törlés
  2. Gratula! A körömlakk, a blézer és persze Tom Hardy <3!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Hohó, Tom fan vagy? Igyekszem őt népszerűsíteni ahol csak tudom, olyan kevesen méltányoljuk, pedig ha valaki, ő tényleg megérdemelné a figyelmet. :)

      Törlés