HEARTS OF THE MONTH - ÁPRILIS

by - hétfő, május 06, 2013

Igen, mindig lemaradok ezekkel a fránya Hearts-os bejegyzésekkel, elrepülnek felettem a napok. Na persze szerencsére mióta sikerült a PSz ZH-m (vííííííííí!!!),  nem eseménytelenül. Rengeteg programot sikerült belezsúfolni ebbe az egy hétbe, a legutóbbi még elég friss és nagy hatással is volt rám, de erről majd egy másik bejegyzésben.
Most még annyit tennék hozzá, hogy megint megtiszteltek a Best Blog díjjal, amin teljesen el vagyok képedve. Nem is számítottam rá még először sem, nemhogy így másodjára... Most Blondie a barking Blondie szerkesztője gondolt rám, amit ezúton is még egyszer nagyon köszönök! :)
De akkor most következzenek az áprilisi szívecskék, mert nem is lenne nélkülük teljes a hónap.

food
teljesen rá vagyok kattanva a rákra mostanában,ez a tészta pedig nyárcsorgatóan jól néz ki

drink
egy jó kis smoothie akármikor jöhet (vagy kettő) 

girl
Ana Beatriz Barros volt nagyon sokáig a kedvenc topmodellem
sokáig követtem figyelemmel a pályáját, azután szem elől tévesztettem, de ma is az egyik leggyönyörűbb és legszexisebb modellnek tartom 

boy
awwww, thank you Chaaan 

oufit
egy ilyen edzőcucc az álmom... csak hát kisebb vagyonba kerül a beszerzése
na de majd lassanként :)

shoes 
ezzel a csizmával gyakorlatilag két éve szemezek, és még mindig wantwantwant 

makeup
tökéletes *.*
nagyon tetszik a szemöldök hangsúlyozása, szerintem hatalmasat tud dobni egy arcon, ha szép, ápolt, íves szemöldök díszíti 


nails
egyszerű és nagyszerű ééés OPI 

fun
esküszöm, akárhány évadot végig tudnék nézni, pláne ezzel a nővel
Samantha örök! 

cute
maciiiiii

creative 
annyira cuki, úristen :D

motivation
DAT ASS! 


Hogy tetszettek a képek? :) 

You May Also Like

1 megjegyzés

  1. Nagyon tetszik a blogod!

    Most találtam rád.
    Felíratkoztam a követőid közé.

    Látogass el hozzám:

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    szívesen látnálak az olvasóim közt :)

    puszi

    VálaszTörlés