HEARTS OF THE MONTH - MÁRCIUS

by - csütörtök, április 04, 2013

Olyan rohanós volt ez a hét, hogy teljesen elfeledkeztem arról, hogy már túl vagyunk a márciuson, és négy napja április van. Hoppá. Iziben pótolom is a lemaradást. Here it is.

food
hatalmas szendvics-fan vagyok, szinte bármikor jöhet egy, telis-tele sok zöldséggel és finom husival


drink 
mióta tart a Pretty Little Liars függőség, azóta csakis ilyen kis befőttesüvegben kívánom a limonádét
(a tavasz elmaradására való tekintettel meg már kb. bárhogy) 


girl
az első reakcióm kétségkívül a daaaaaaamn volt, de talán még a harmadik is.
Kim nem terhesen, szőkén... tökéletes ahogy van (csak meg ne szólaljon)


boy(s)
én tényleg nem tehetek róla, ez egy ilyen hónap volt... Ezra (Ian Harding) kivételével az összes fiút bevállalnám, és még csak az sem biztos, hogy sorjában... :D


outfit
egyszerű és nagyszerű, akármikor viselném
(habár az elefántlábaimra gondolva egy sortban, lehet hogy ezt még visszavonom)


shoes
a régi sajnos megadta magát, de annyira szeretem, hogy erősen gondolkodom az újra vételén 


makeup 
igen, Linda megint. meg még sokáig. gyönyörű ez az árnyalat...


nails
tegnapelőtt szereztem be hasonló színben az Essence-től egy üveggel, gyönyörű


fun
close enough


cute
majd amikor Lorka-baba körmét festjük... :) 


creative
hát milyen cuki mááár? én is akarok ilyen cukiságokat sütni-főzni *.* 


motivation
aranyszabály! 


Mi a vélemény a megkésett márciusról? 

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Ki ez a Linda? :) Említetted már a nevét, de számomra nem derült ki eddig, hogy mit is csinál. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beauty-blogger, mégpedig szerintem az egyik legjobb. Sminkes és fodrász, elképesztően gyönyörű make up-ok vannak az oldalán - nem mellesleg szerintem gyönyörű és nagyon csinos is, szóval kb. háromszorosan irigylem. :D

      Törlés
    2. Linket tudsz adni a blogjához? :)

      Törlés
    3. http://nyheter24.se/modette/lindahallberg/
      Ez az :)

      Törlés