GLAMOUR-NAPI SZERZEMÉNYEK

by - szerda, április 17, 2013

Szombaton bevágtuk magunkat a kocsiba a csajokkal, és beutaztunk a legközelebbi nagyobb városba egy kis shoppingra - amikor nem Szegeden vagyok, egy nagyközségben tengetem napjaimat, ott nőttem fel, ott élnek a legjobb barátaim és tulajdonképpen eddigi életem 90%-át is ott töltöttem. Szeretem is és nem is, elég vegyesek az érzéseim Kondorossal kapcsolatban. Alapvetően nem lenne vele semmi gond, a községek tipikus tulajdonságait leszámítva - azaz mindenki ismer mindenkit, ha valami történik, 2 perc múlva már a falu másik végén is tudják, vagy legalábbis tudni vélik. Az emberek beszélnek, mindig, mindenről, bármiről. Szeretik, na.

A Glamour-napokra visszatérve viszont szerencsére nekem is sikerült sok hasznos dolgot beszerezni. A Bioderma sminklemosója sajnos ismét elmaradt, de az is meglesz előbb-utóbb, amint nem fogom ismét elfelejteni. Csak hetek kérdése.
a zsákmány

L'oreal - Volume Million Lashes 
Unokanővérem fodrászatába évente egyszer érkezik egy Revlon spirál, korlátozott mennyiségben, abból szoktam venni - egyszerűen tökéletes. Nem ragasztja össze a szempilláimat, gyönyörűen befedi és meghosszabbítja őket. Amennyiben létezik olyan, hogy legjobb szempillaspirál kategória, akkor nekem biztosan ez az. Viszont nehezen tudok hozzájutni, nagyon sokat kell rá várni - legközelebb komolyan összevásárolok vagy 3 darabot, hogy egész évben kihúzza, mert tényleg nem érdemes a többivel kísérletezgetnem. Akartam ugyanis egy olyan spirált, amit be tudok szerezni akárhol, hogy ha az elfogy, legyen tartalékom. Már szinte az összes drogériás márkáét kipróbáltam, de még mindig nem sikerült megtalálni a tökéletest. Így ha már kuponakció, levadásztam ezt, mert sok jót hallottam róla. Eddig kétszer használtam, ugyanis hiába L'oreal, nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet. Nekem csomós, túl sok anyagot visz fel a pillákra, és olyan kemények lesznek utána, mint a kő. El fogom használni, ha már megvettem, de egyelőre úgy néz ki, hogy nem fogom újravásárolni. 

I love... Coconut&Cream tusfürdő
A Dougles üzletekben lehet beszerezni ennek a márkának a termékeit. Én nagyon szeretem az ajakbalzsamukat, nekem nagyon szépen hidratálja a számat, és még az illata is isteni. Szóval régen szerettem volna beszerezni már egy tusfürdőt is, így erre a kókuszosra esett a választásom. Finom, de nem túl intenzív az illata, szóval nem kell attól félni, hogy émelyegni kezdünk tőle. Nálam győztes. 

Balea Nature - éjszakai arckrém 
A jó kis kombinált bőrömre kerestem valamit, és mivel eddig még nem nagyon használtam Balea termékeket a tusfürdőkön kívül, úgy gondoltam megismerkedem vele. 3 éjszaka kentem be az arcomat, nekem nagyon szépen puhítja a bőrömet, ami nem egyszerű történet, ugyanis foltokban száraz a felszínen, de egyébként olykor a pattanások is felütik a fejüket - na szerencsére nem vészesen, csak zavaróan kinő 1-1 a homlokomon vagy az arcomon, pont a legmegfelelőbb helyeken. Eddig meg vagyok elégedve vele, de ha elfogyott, ismét leírom majd a tapasztalatokat. 

Balea Young - Soft and Clear púder
Nem vagyok egy nagy púderezős, az alapozó és a korrektor képezte idáig a sminkelés alapját (már ha egyáltalán használtam őket, nem szeretem eltömíteni a pórusaimat), de úgy gondoltam, ideje kipróbálni ezt is. Barátnőmnek bevált, így én is betettem a kosaramba. Eddig még nem volt alkalmam kipróbálni, ma este teszem fel először. Kíváncsi leszek. 

Garnier BB krém
Sok oldalt végignyálaztam, mire levontam a következtetést: ezt kell megvennem, erről írták eddig a legjobbakat. A szomorú eredmény: én nem vagyok elájulva tőle. Nekem szárítja a bőrömet, abszolút nem veszem észre az "ápoló" jelleget, számomra egy sima folyékony alapozó benyomását kelti. Idáig BB krémes tapasztalatom csak az Avonnal volt, az ő termékmintájukat használgattam, de ki kell jelentenem: számomra nagyságrendekkel megfelelőbb volt, mint ez. Ha ezt elfogyasztottam, biztosan onnan fogok rendelni. 

Catrice 280 London's Weather Forecast körömlakk
Éppen most fogom felkenni, eddig egy királykék Catrice volt a körmömön és baromi jól bírta. Borzasztóan kíváncsi vagyok rá, mert kb. 2 hónapja keresek egy normális, matt szürke lakkot, erre is leárazva találtam rá a Müllerben. 

Illetve ahogy látjátok beszerzésre került két nagy alapozószivacs, és egy kis nasi is. Sosem ettem még ilyen Crispello-t, muszáááj volt kipróbálni. Jelentem: hibátlan.
Na, irány készülődni az estére. 

You May Also Like

0 megjegyzés